Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Camilla - 14 juni 2010 23:06

nu har jag öppnat ett konto på youtube så vi kan börja sätta ut lite inspelade videoklipp på barnen..


får se om jag lyckas..

men det är ju en början att öppna et konto där iallafall..  

sätter ut adressen en annan dag.


nää nu måste jag börja annars blir det en seeeen kväll..

bye så länge

Av Camilla - 14 juni 2010 22:50

jag har hållit på och bärt på Robin hela eftermiddagen och kvällen då han vägrat att sitta eller ligga..men i famnen går det bra..

nu har han precis somnat..huuaa

Mikaela har klättrat på bordet och mitt data bord..o ändrat en massa nu igen..

sen står hon på fönster brädan när man minst anar det ..då hon ska se vad som händer där ute..  

tappade räkningen efter att ha bärt ner henne efter kanske 20:gången..  

spelar ingen roll att man tar bort allt som är i närheten så hittar hon andra lösningar att komma upp dit..

ska se om jag hinner med ett kort nästa gång så får ni se hur det ser ut..haha


nu ska jag passa på att ta fram alla kläder till barnen som dom ska ha på sig imorgon,så slipper man all stress på morgonen..jeeah right ..det gör vi nog inte haha

men det blir nog lite mindre stress iallafall..

fick lite små panik nu på eftermiddagen då vi provade byxor till mathias och märkte att ALLA hans byxor var små..vad hände igentligen..han måste ju ha vuxit på bra några dagar..så nu har jag suttit o letat efter byxor på både Hm,tradera ..m.m. men hittar inga..verkar bara var dags för shjorts,men jag vill ha byxor..för såå varmt har vi inte alla dagar än..


får fortsätta leta imorgon..

tackolov så har vi en granne med en son i samma ålder så vi fick låna ett par byxor till skolavslutningen imorgon   


såå snällt..


så imorgon är det skolavslutning..o det är ju alltid lite problem hur man ska klyva sig själv för att vara med på allas avslutninarg men det går ju inte och dom har ju inte heller olika tider..nix alla slutar samtidigt..så det är ju jättelätt..


men men nu blir det så att Robban åker til Idre och är med på Cecilias avslutning och tar med Mikaela och kanske Cilinne ..annars följer hon med mig.

jag tar med mig Robin ,erika och går på ebba och mathias avslutning i kyrkan här i särna..sen får vi se vilket klassrum jag får välja sen..

var ju i Ebbas klass förra året så det blir nog i mathias detta år..  

Av Camilla - 14 juni 2010 09:18

Idag blir Robin 4 månader..jösses vad tiden går..tyckte nyss jag skrev att han var 3 månader   


  

Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Skapa flashcards