Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

möblerar om

Av Camilla - 30 juni 2010 00:19

japp nu på kvällningen så fick robban för sig att han ville byta vardagsrum IGEN...

så det var bara att börja plocka ur hyllorna och flocka ihop allt som var i vardags rummet..så nu ser det ut som kaos här hemma..

men vi fortsätter imorgon..jag är himlans trött nu..


åter kommer med lite kort imorgon från dagen.då vi var ute o haft kul..

erika och mikaela har gungat och badat lite i en pool jag köpte till dom..en liten men den duger..


cilinne lärde sig att cukla utan stöd så det var kul och hon är såå stolt..


har bilder på det men lägger in allt imorgon..


nu ska jag sova..

sov såå gott..

bye bye

 
 
Ingen bild

Jessan

1 juli 2010 22:17

Hej =)
Åh va roligt me lite förnyelser...Jag vill oxå fixa lite men dt e ju så onödigt när man bor i lgh:( men vi får se vad som händer i framtiden;). Hoppas att allt e bra me er, snart e dt SEMESTER bara 1 dag kvar=) Kram på er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 juli 2017 13:11

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0138734123"

Av Camilla - 4 mars 2015 18:00


  Eftersom min andra blogg ligger nere så skriver jag här :-D När det är tyst så är det bus på gång och mycket riktigt så var det så. Rasmus hade sminkat sig .. Fint va ☺️ ...

Av Camilla - 16 september 2011 09:58

Nu är det http://minstorafamilj.se   som ggäller..     Hoppas att ni föjler med dit. Bloglovin ändras snart över dit..     Mvh Camilla ...

Av Camilla - 13 september 2011 20:15

Idag var det den andra dagen på inskolningen. Det gick jättebra och han lekte oo var precis som han hade gått där länge..   Det blir ju annat på torsdag då man ska lämna han utan att vara där,man provar ju inte att lämna han en stund under insk...

Av Camilla - 13 september 2011 19:43

Igår började Robin sin inskolning på dagis. Det är den nya inskolningsformen som är på 3 hela dagar . Föräldrarna inskolar sina barn själva i 3 dagar sen går det över på fröknarna.   Robin trivs jättebra där o tycker det är kul. Han springe...

Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Skapa flashcards