Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Camilla - 31 augusti 2010 20:00

Jag är INTE nöjd med min färg jag har..

färjade det mörkare bara för att slippe utväxten..

men det är ju inte JAG i det här..

Så nu har Robban köpt en blond färg igen som jag ska prova..  

vet ju att om man förjar från mörkt till blond så kan det bli grönt..


håll tummarna att det blir BLONT  nu..   


    

Av Camilla - 31 augusti 2010 19:47

Idag har varit en låång dag känns det som..

Jag är snorig  samtidigt som man jag täppt..man kan knappt äta utan att ta långa andetag  emellan tuggorna. så man ska få luft..såå jobbigt..

sen är Cecilia hemma från skolan idag ..lika förkyld hon,,

Robin är snorig så han har varit väldigt gnällig hela dagen..

Mikaela och Erika är bättre ..snoriga men ingen feber eller så..

Ebba var tillbaka i skolan igen oxå..   


Annars har vi inte gjort så mycket idag..

Robban var iväg och jobbade ,tog Cilinne med sig..

hon var ledig från dagis då personalen skulle på nått möte..

så imorgon fortsätter inskolningen på dagis igen..


tvätten har blivit stora berg under dagarna som jag inte orkat tvätta,så nu får maskinen gå varm i några dagar så jag hinner ikapp..  


nu ska vi snart se fångarna på fortet..

sen hoppas jag det kommer nån bra film..





Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards