Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Alla inlägg under augusti 2010

Av Camilla - 7 augusti 2010 11:09

när febern o halsontet blivit bättre kom hostan..o jag hostar o hostar hela dagarna o nätterna..

nätterna är värt.. känns som allt i en ska komma upp..man hostar nästintill så att man spyr..

inge kul alls..

annars är jag mycket bättre..

cecilia var sjuk i nån dag oxå  och nu väntar jag bara på nästa som ska bli det..

det brukar alltid gå runt en sväng i vår familj..

hostar gör några redan..men det brukar bli mer..

bara vänta o se.


nu ska jag passa på att hänga ut tvätt..det var ju ett tag sen man såg solen så nu får man passa på..

hoppas den stannar hela  dagen nu bara..




  

Av Camilla - 6 augusti 2010 19:49

att göra en topp bild haha

jag det var ju inte så svårt igentligen ..men efter ett bra tips på en sida så kunde till o med jag lära mig.  


så nu ska jag ta nya kort o göra en ny sen..



  



Av Camilla - 5 augusti 2010 12:01

ussshh  jag har varit sjuk i flera dagar o än är det inte helt bra men man är på benen iallafall..

ONT i halsen..känns som att nån håller ett hårt strup tag om halsen o det går INTE  att svälja det gör såå ont..

sen feber..o jag kan ta det mesta men när jag har feber ,då är jag helt slut..behöver inte ens vara hög feber utan allt över 37.5 så är jag dålig o sen värre för ju högre den är..


men idag har jag ingen feber  (än) men halsen gör ont o jag börjar bli hes..

me jag är på föttrena iallafall..



cecilia och mathias är och plockar blåbär..ska bli gott med en paj om man får ner den..


ebba och cilinne är hon kompisar..

dom minsta tre är här o leker..


igår storstädade vi..

ja med treo så gå gick det..men så fort den höll på att släppa så vart man helt borta..så då var det bara att ta en ny..hiihi..

sååå fint vart det..



nu ska jag slänga i lite tvätt o ta reda på det som torkat..




  

Av Camilla - 5 augusti 2010 11:55

Tack Melina för att du gjorde en sån fin topp bild till mig..  


http://meelajna.blogg.se/




  

Av Camilla - 1 augusti 2010 15:34

idag firar vi 1 år som gifta..  



så här såg vi ut som nygifra



     

Av Camilla - 1 augusti 2010 15:17

ett eftermidags/kvälls bad med brorsorna och alla stora barnen..

dom 3 små stannade hemma för mat o annat..


här kommer lite bilder


     





               



           

Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards