Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Camilla - 5 oktober 2010 21:13

tog lite bilder på väg hem från dagis idag som jag lagt in i datan nu..

så nu kommer dom..



   


   


   


 









                             

Av Camilla - 5 oktober 2010 18:45

Nu är Robins bumbo till salu på tradera..

Han använder den inte så det är lika bra att sälja den..


här är länken till mina aktioner..



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=814281&listtype=Auction

Av Camilla - 5 oktober 2010 10:18

Jag har en tid nu tittat på olika vagnar för 3 barn..+ en ståbräda till,

då dom 3 minsta måste kunna sitta och Erika måste kunna stå på en stå bräda..''det finns ju inte så många att välja emellan..

jag måste ju samtidigt kunna gå in i en affär, så den får inte vara så bred..

fast i vårat läge kanske man inte kan vara kräsen..

får väll handla när Robban är hemma annars..


här är några jag hittat en så länge..


trillingvagn


  


den här med syskonsitsen till


  


  





eller den här

  


med sidovagnen till


  




av dom 3 är ju gillar jag ju bäst den första..

alla3 barn kan ligga o sitta bekvämt hele vägen till dagis o hem..

men den är för bred för att komma in på vår affär o vi har bara 1 mataffär....


den andra är oxå bra men då finns inget regn skydd till den som sitter i sitsen.o jag måste ju gå i alla väder ..


tredje är skitsnygg..

ser ut som man ska stampa på den som sitter bakom,men så är det tydligen inte..

med sidovagnen verkar den ju helt ok..



få fortsätta titta annars blir det väll någon av dessa..  

Av Camilla - 5 oktober 2010 10:01

Urrk vad det är grått o kallt ute..

blåser gör det oxå..

stressig morgon men endå gick allt bra till slut..

nu får man en liten lugn stund så man kanske hinner plocka upp lite..sen ska Robin och jag äta lunch och så ska vi gå hämta barnen på dagis.




På väg till dagis.

   




På väg hem från dagis..


skönt att slippa trängas i vagnen ..  




Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards