Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Camilla - 22 juni 2011 21:22

idag har det varit full rulle.

Det är ju det varje dag men det kändes mer idag,varför vet jag inte.

 

Barnen har haft ett himla bus humör och har inte velat lyssna.

Mikaela är mitt i nån trots period och det är hon som bestämmer..eller hon tror att hon gör det iallafall   

 

Hon och Erika hittar på en hel del hyss när man inte ser eller bara är på toaletten..  

 

Men dom stunderna dom faktiskt var snälla och lyssnade så fick jag ta lite kort på dom..

Men det dyns nästan att dom planerat nått nytt att göra..  

 

 

       

   

 

Robin har äntligen lärt sig att köra bilen själv nu,förut satt han bara på den o hoppades att nått syskon skulle komma o putta på    

 

     

O lilla Sophie i mammas famn..såå glad att få följa med överallt.

Hon blir bara ledsen när jag lägger henne så det är bara att ta med henne  

 

     

 

 

 

Sen fick jag ta lite fler ..

 

        

 

 

Nu sover nästan alla barn,bara dom stora vakna,dom ligger o kollar på film..

 

jag är himla trött idag,vet inte vad som hänt då jag sover väldigt bra..

 

Det blir en tidig kväll som det känns nu..

Men först en kopp varm te..  

Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Skapa flashcards