Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Camilla - 17 juli 2011 23:27

Jag har haft en jättebra dag.

Fick ligga o dra mig till 11:30 innan alla barn och man kom i sängen   


fick kaffe o paket + teckningar från dom flesta barn..


Cecilia hade köpt en egen present till mig


 


Jättefin..


svärmor var oxå här en sväng o av henne fick jag denna snygga


 

fixade o donade hela dagen,fikade med glass,maränger ,banan,grädde och chocklad sås/colasås mums   

Alltid lika gott..


På kvällen kom min svåger o hans partner hit,dom har åkt enda från stockholm o ska vara här i några dagar..


Tror ni att han hade läst min blogg   

Detta var vad jag fick av han


 

 

Nu behöver jag inte köpa en längre..


Ska testa den imorgon..  


Av min kära man fick jag Pt online med Olga..

http://www.mammafitness.se/se

Det visste jag redan för längesen då jag fick lov att boka henne redan i maj för att få plats till 1 augusti..

Så nu ska det börja tränas   




Lite bilder av vårt Kvällsbesök


 


 


 


 


 


Sen några ego bilder .  


I min förstora klänning.men ni får inte se mig i helkropp..hehe kanske när jag ligger på minus 20..kilo..


 

Sen i tröjan jag fick av svärmor..


    


  Nää nu ska jag nog sova..jag är jättetrött..

Av Camilla - 17 juli 2011 15:50

Mumms..dags för fika :-)

 
Av Camilla - 17 juli 2011 13:25

Som jag INTE är gravid      


Jag har varit gravid VARJE sommar 4 år i rad,men inte idag..ler..



Känns helt underbart o ovanligt..


Köpte en klänning som jag har på mig idag o döm av förvåning när den är för stor..  

Nu får man köpa en storlek eller 2 storlekar  mindre..


Dagen blir bara bättre..


Återkommer senare nu ska jag fixa fika..

Av Camilla - 17 juli 2011 08:00

Idag är inte mindre än min födelsedag..



HURRA HURRA .....



Jag blir hela 31 år   




  

(Denns tårta skulle jag vilja ha,såå fin..hittade bilden på google..)


Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards