Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Camilla - 28 augusti 2011 19:49

Ibland önskar man att man hade flera armar   

Barnen har varit ÖVERALLT idag,

Robin är i den perioden där han klättrar på ALLT ,så fort man har tagit ner han ,så är han uppe igen.

På köksbordet,i hyllan ,på vardagsrumsbordet,på köksbordet,diskbänken,ja säg dom ställen som han inte kommer upp på.

Samtidigt så kör Erika och Mikaela med sina bobbycars tvärs över golven i en himla fart o kör på någons fot eller ramlar av.


Sophie vill bli buren jämt ,sätter jag ner henne så skriker hon bara..


ANDAS...


Brukar Robban säga till mig..

Tackar vet jag den stund på kvällen som jag tränar..lungt o skönt..



Tog lite bilder när det var som bäst idag   


           Nu ska jag ner o träna..  

Av Camilla - 28 augusti 2011 14:38

Idag är en härlig dag..

Robban är ledig oo det är såå kul för då hinner man se han lite.

Hinner göra saker..

Barnen får träffa han mer o vi umgårs hela familjen..


Idag har han fixat med Cecilias cykel,kedjan hoppade av så lätt och sen fixade han stödpinnen..

Fixade även styret o sadeln då hon växt endel..


       


Nu håller jag dessutom på att förbereder inför höst o vinter  med alla kläder o mössor m.m

I fredags kom det första paketet så jag måste bara visa Erikas och Mikaelas mössor o vantar från Hm.

Dom älskar ju kittty o då skulle dom självklart ha dessa   


 

O sen nya höstmössor oxå..


       

Nu är Robban med Cecilia och Mathias o handlar mat..  

Jag ska hänga lite tvätt o fixa här hemma ..


Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards