Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Dagen som varit,,

Av Camilla - 29 augusti 2011 21:39

Gick o hämtade Cilinne på skolan och Erika och Mikaela på dagis..


Provar nu babytravel syskonvagn igen,men med bredare mellan hjulen denna gång   .

Det gick jättebra att köra den ,stor skillnad mot den andra..


             

Sophie ska igentligen ligga i en liggdel men jag hade inget regnskydd till den när liggdelen sitter på,men nu har jag vunnit ett på tradera så den kommer väll vilken dag som hellst.

Hon satt bra endå o tyckte det var jättekul..  


Cilinne fick som sagt sina paket av oss imorse


 

Vilket innehöll detta


 

Sen när hon kom hem från skolan så öppnade hon paketet från Morgan och Fernando


 

 


Sen kom farmor på fika o hade med sig detta


 

Innehöll detta


 

Sen fick hon pengar av Morfar och Romana och sen av mormor    


Hon är rik nu säger hon för nu har hon flera lappar    


Hon valde glass med maränger till fikat med chockladsås och colasås.

mums..var ju tvungen att äta jag med..


Smutsiga barn är glada barn har jag hört   


     


Nu är alla barn tvättade å rena o sover såå gott i sina sängar.


Cilinne tackar för allt hon fått av ALLA..

Hon är jättenöjd..


Jag har tränat mitt pass o ska nu kolla lite på tv innan jag lägger mig..

 
 
Helena

Helena

30 augusti 2011 20:03

Hejsan!
Oj, det va länge, kul att du stannat kvar!! Man var ju lite förvirrad då, låg på sjukhus för första gången och förstod inte mkt alls. Kul att du hittade den andra tråden sen oxå!:)
Är in på din blogg ibland och blir lika fascinerad av dina 8 barn varje gång!!
Kramar!

http://www.familjenlever.blogg.se

Camilla

31 augusti 2011 08:59

Hejsan
Japp jag har fastnat som en igel ..hehe skoja bara.
Jag läser ofta men är så dålig på att komentera bara..
Hoppas allt är bra..

mvh Camilla

 
Ingen bild

Jessan

30 augusti 2011 21:53

Hej
Har du köpt en ny vagn? Den där är väl bättre än den andra du har?
Ja det var jätte roligt me Zumba. Elvira genom förkyld så Danne e hemma imorn me henne & sen så får väl jag ta dom 2 andra dgr. E du aldrig inne på msn???
Hej Svejs.....

Camilla

31 augusti 2011 08:58

Hejsan
OO det lär ju bra..

Här är Erika ,Mikaela och Robin förkylda så dom är hemma idag..

jo jag är inne ,men jag har inte sett dig hehe,kollar ikväll igen..

Mvh Camilla

 
TrollMorsan, Mamma Till 8 Trolll

TrollMorsan, Mamma Till 8 Trolll

31 augusti 2011 12:08

Grattis till tjejjan! Och jag har också en babytravel och är super nöjd med den :)
Ha det toppen!

Massor med kramar till dig och din familj!

http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Camilla

31 augusti 2011 12:23

Hejsan

Tack så mycket..:-D

Ja jag är jättenöjd med den jag med..

Ha en jättebra dag
Mvh Camilla

 
annica trollmor till 6

annica trollmor till 6

1 september 2011 15:21

den vagnen vill jag me ha;)

ha en toppen fin dag=)
kram

http://trollmorsbusungar.blogg.se

Camilla

1 september 2011 20:58

Hejsan

Jaa det är jättebra och lätt att köra..inväntar en syskonsits till den så jag kan ha Mikaela på när hon inte orkar gå ..ler..

Jag rekomenderar den helt klart..
Mvh Camilla

 
Tora & Viggo

Tora & Viggo

1 september 2011 16:03

Vilka mysiga bilder på dina godingar!

http://glitterfjolla.blogg.se

Camilla

1 september 2011 20:56

Hejsan

Tackar så mycket :-D

Mvh Camilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 juli 2017 13:11

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0138734123"

Av Camilla - 4 mars 2015 18:00


  Eftersom min andra blogg ligger nere så skriver jag här :-D När det är tyst så är det bus på gång och mycket riktigt så var det så. Rasmus hade sminkat sig .. Fint va ☺️ ...

Av Camilla - 16 september 2011 09:58

Nu är det http://minstorafamilj.se   som ggäller..     Hoppas att ni föjler med dit. Bloglovin ändras snart över dit..     Mvh Camilla ...

Av Camilla - 13 september 2011 20:15

Idag var det den andra dagen på inskolningen. Det gick jättebra och han lekte oo var precis som han hade gått där länge..   Det blir ju annat på torsdag då man ska lämna han utan att vara där,man provar ju inte att lämna han en stund under insk...

Av Camilla - 13 september 2011 19:43

Igår började Robin sin inskolning på dagis. Det är den nya inskolningsformen som är på 3 hela dagar . Föräldrarna inskolar sina barn själva i 3 dagar sen går det över på fröknarna.   Robin trivs jättebra där o tycker det är kul. Han springe...

Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards