Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Direktlänk till inlägg 1 september 2011

1:a September och 10 års förlovning..

Av Camilla - 1 september 2011 20:58

Nu är det september , höstens månad..

Herregud var tog sommaren vägen..


Idag har vi tagit hand om livliga och snoriga barn..men det är mycket bättre idag än det var igår så det går mot rätt håll..

Det är mest nattetid som dom verkar sjuka ,på dagarna leker dom som vanligt med endel snor o hosta men inget som tar på deras krafter iallafall   


Sen har jag varit på samtal på skolan med Cilinne där vi pratade om hur det gick för henne .

Det går jättebra o hon är väldigt framåt o vill så mycket    



Jag och Robban har idag varit förlovade i 10 år.   

Tiden går så fort o vad mycket man hunnit med under dom 10 åren   

Vi har fött 7 barn ,förlovat oss,gift oss,flyttat 46 mil från allt o alla till en lite by..


Här är vi nu o trivs bra o är fortfarande tillsammans   


..Jag har tagit lite bilder som vanligt   .lägger ut några av dom alla man tog..



På väg från dagis,varken Erika eller Mikaela orkade gå.

Ska bli bra sen när syskonsitsen kommer så 3 av dom kan sitta sen får Erika stå på ståbräda..


     


På skolan tog jag kort när Cilinne stog o väntade


 


Sen smyg tog jag kort när vi var ensamma i klassrummet   


   

Sophie..

 

Jag o Robban nu ikväll.

Något trötta efter alla nätter men det bjuder jag på..  


  Nu ska jag kolla lite bloggar o sen kolla på film..  




 
 
Louise

Louise

1 september 2011 21:52

Grattis på er 10 åriga förlovningsdag.

http://entrebarnsmammasbekannelser.bloggplatsen.se

Camilla

1 september 2011 22:09

Hejsan

Tackar så mycket..

Mvh Camilla

 
Ingen bild

muZen

2 september 2011 10:23

GRATTIS!!
Tänk att du stått ut med Robban i TIO år!!!
Det ska du ha eloge för =o)


Hahaha blev han sur nu?? =o)
För han ÄR ju en BRA man, kollega, kompis mm egenteligen...
Eller hur Robban?? =oP
Jag har då skrattat gott åt denne mans storys & galna grejjer...
Ha det bäst!!

Camilla

2 september 2011 23:15

Hej hej
Tack tack,joda jag har stått ut och står ut i minst 20 år till hehe..

Mvh Camilla

 
Ingen bild

Hanna

2 september 2011 16:14

Grattis på förlovningsdagen :) Lite nyfiken bara,vart bodde ni innan ni flyttde så långt?

Camilla

2 september 2011 23:13

Hejsan
Jag bodde i Alby botkyrka o sen flyttade vi till åkersstyckebryk i ca 2 år o sen vidare hit..:-D
Mvh Camilla

 
Malin

Malin

3 september 2011 08:59

Grattis till er
kram

http://sevenkids.bloggplatsen.se

Camilla

3 september 2011 14:48

Hej hej

Tack tack..

Mvh Camilla

 
Ingen bild

Olga.

3 september 2011 21:42

Hej! jag har en blogg som handlar om puberteten, jag vill rekomendera den för dig! pubertetenochmer.bloggplatsen.se/ Där kan du fråga vad du vill, om du funderar över något kanske. Jätte fin blogg föresten!

Mvh Olga. :)

Camilla

5 september 2011 09:14

Hejsan..
Kikar in där senare..
Tack för tipset..:-D

Mvh Camilla

 
Kimsan

Kimsan

4 september 2011 18:40

Grattis till er! Visst går åren fort!
Jag har en lika vagn som du fast några år äldre dock den nya modellen och jag tycker den är superbra! Meja som är 4 och Melvin som är 3 gillar att man kan sitta där fram och åka! Helt plötsligt så är det en vagn för 4 barn!

Mvh Kimsan

http://mammanochtrollungarna.blogg.se

Camilla

5 september 2011 09:12

Hejsan

Jag är jättenöjd med våran oxå,allt vart så mycket enklare när det gick att köra den så lätt,den förra var såå tung o klumpig ,en sån blir det aldrig mer..

Mvh Camilla

 
Jessica

Jessica

5 september 2011 00:19

Grattis! =)

http://färglägg.se

Camilla

5 september 2011 09:10

Hej hej
Tack tack..

Mvh Camilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 juli 2017 13:11

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0138734123"

Av Camilla - 4 mars 2015 18:00


  Eftersom min andra blogg ligger nere så skriver jag här :-D När det är tyst så är det bus på gång och mycket riktigt så var det så. Rasmus hade sminkat sig .. Fint va ☺️ ...

Av Camilla - 16 september 2011 09:58

Nu är det http://minstorafamilj.se   som ggäller..     Hoppas att ni föjler med dit. Bloglovin ändras snart över dit..     Mvh Camilla ...

Av Camilla - 13 september 2011 20:15

Idag var det den andra dagen på inskolningen. Det gick jättebra och han lekte oo var precis som han hade gått där länge..   Det blir ju annat på torsdag då man ska lämna han utan att vara där,man provar ju inte att lämna han en stund under insk...

Av Camilla - 13 september 2011 19:43

Igår började Robin sin inskolning på dagis. Det är den nya inskolningsformen som är på 3 hela dagar . Föräldrarna inskolar sina barn själva i 3 dagar sen går det över på fröknarna.   Robin trivs jättebra där o tycker det är kul. Han springe...

Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards