Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Camilla - 10 september 2011 22:14

Vaknade inatt vid 02:30 o kände att jag frös,gick o tittade på termometern o det var -1 grader ute.  

Huua redan..

Gick o la på täcken på barnen som jag alltid gör om jag vaknar på natten.

Dom sparkar av o jag går o lägger på.

Fryser jag så fryser dom   


Det blev pyamas på barnen inatt då det blir lika kallt igen om inte mer..

Lika bra att vara säker på att dom har det varmt..  ..



Idag har vi varit ute o haft lite höst städning.

Dom små barnen lekte o vi stora städade..typ..


Robban gick o klippte/sågade av buskarna så dom växer fint till i vår.

Eftersom våren kommer så sent här så hinner buskarna alltid blomma innan all snö är borta o då vill man ju inte såga ner dom ,så detta år så gjorde vi det redan nu så är det klart i vår när all snö tinat bort..


Jag ,Cecilia och Mathias hjälptes åt att ta bort kvistarna.


Lite bilder från dagen ute..


                               

Nu är jag super trött och ska snart sova..

Lite te o läsa några bloggar så sover jag gott sen   


Av Camilla - 10 september 2011 12:29

Idag har vi höst städning ute..Roligt   


Jag har ändrat namnet på bloggen till


www.minstorafamilj.se



så bloggplatsen namnet försvinner..o tillsätts med .se istället..



Så ni som sparar adressen i favoriter får gärna ändra   

ni som följer via blogglovin är kvar som vanligt..


Tar massa kort o skriver lite senare


Mvh Camilla

Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Skapa flashcards