Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Inskolning dag 2 av 3...

Av Camilla - 13 september 2011 20:15

Idag var det den andra dagen på inskolningen.

Det gick jättebra och han lekte oo var precis som han hade gått där länge..


Det blir ju annat på torsdag då man ska lämna han utan att vara där,man provar ju inte att lämna han en stund under inskolningen,som man gjort förrut,utan det ska lämnas vanligt på torsdag.

Vet inte hur det kommer att gå men vi är inte längre bort en att dom får ringa.  


Det går nog bra,barnen gilllar dom fröknar som jobbar där så jag är inte nervös för det utan det är sånt här som man alltid är nojjig för som mamma   


Lite bilder..  


                             


Glöm inte att ändra adressen hit

www.minstorafamilj.se

Den fungerar vilken dag som hellst och inom kort försvinner denna adress.

Blogglovin följare följer automatiskt med   


Nu ska jag fortsätta att se på idol   



 
 
Ingen bild

Sandra

13 september 2011 21:21

Hej!
Jag måste bara fråga varför du sättet honom på förskola när han är så liten?

Camilla

13 september 2011 21:50

Hej.
Det finns inget annat för små barn här där vi bor o jag har inte många vänner som jag kan gå till så han får leka,o knappt nån lekpark heller.
Därför får han gå på dagis så han får leka med andra barn.
Han tycker om det,har har följt med dit förrut.
Mvh Camilla

 
Me and My Baby Dolls

Me and My Baby Dolls

13 september 2011 21:53

Stor kille nu!:-) Jag väntar på svar från en annan förskola till Nicole, då är det inskolning igen:-/

Går barnen (förutom Sophie) på samma dagis? Kramar

http://www.mybabydolls.blogg.se

Camilla

13 september 2011 22:36

Hejsan
Ja just det ,hoppas det blir bättre på den andra förskolan,man måste ju vara nöjd annars är det inge bra..
Japp alla går på samma dagis/förskola o samma avdelning :-D

Mvh Camilla

 
Ingen bild

Sandra

13 september 2011 22:42

Hej igen!
Då förstår jag;) tråkigt att det inte ens finns någon lekpark. Här i Sthlm är vi ju lite bortskämda med både det ena eller andra!
Lycka till!

Camilla

14 september 2011 08:54

Hejsan
Ingen fara..:-D

Ha en jättebra dag

Mvh Camilla

 
TrollMorsan, Mamma Till 8 Trolll

TrollMorsan, Mamma Till 8 Trolll

14 september 2011 09:44

Underbara dagisbilder!!

Massor med kramar till dig och din familj!

http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Camilla

14 september 2011 11:09

Hejsan
Tack så mycket..

Mvh Camilla

 
annica trollmor till 6

annica trollmor till 6

14 september 2011 18:08

det där kommer nog gå galant, men som sagt det e värst för en som förälder;)

kram

http://trollmorsbusungar.blogg.se

Camilla

14 september 2011 20:23

Hej hej
Ja det tror jag med ..ler..

Hoppas att allt är bra med er..

Mvh Camilla

 
Mallan

Mallan

14 september 2011 20:07

Hoppas det går bra när du lämnar honom :-) Jag hade ett litet helsike med Bubban :-(

http://mallaochlouise.blogspot.com

Camilla

14 september 2011 20:22

Hej..
Ja det hoppas jag med..:-D

Glömde du maila mig..ler..

Mvh Camilla

 
BloggMamman

BloggMamman

15 september 2011 09:25

Antar att Ni har såndär ny 3-dagarsinskolning som vi också hade för vår minsta! Jag tycker det var kanon och det gick bra att lämna henne efter de 3 dagarna, det kommer säkert gå bra för er med!
Lycka till!


Kram
BloggMamman- en blogg om BloggMammor, står det ngt om dej idag?

http://bloggmammor.blogspot.com

Camilla

15 september 2011 20:53

Hej hej
Jap det var sån inskolning vi hade..:-D

Det gick jättebra att lämna idag,Robban som gjorde det, så det kändes jätteskönt.
Han grät inte ens..
:-D
Mvh Camilla

 
Ann

Ann

16 september 2011 10:28

Hej! Jag jobbar på en förskola i Jönköpings kommun och jag blev nyfiken på hur den här 3-dagars inskolningen går till?

http://www.anntornas.blogg.se

 
fiffi

fiffi

5 mars 2012 17:03

Första gången jag tittade in här, vilken fin familj du har. Hoppas det kommer att fortsättningsvis också gå bra på förskolan.

http://www.fiffiz.org

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 juli 2017 13:11

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0138734123"

Av Camilla - 4 mars 2015 18:00


  Eftersom min andra blogg ligger nere så skriver jag här :-D När det är tyst så är det bus på gång och mycket riktigt så var det så. Rasmus hade sminkat sig .. Fint va ☺️ ...

Av Camilla - 16 september 2011 09:58

Nu är det http://minstorafamilj.se   som ggäller..     Hoppas att ni föjler med dit. Bloglovin ändras snart över dit..     Mvh Camilla ...

Av Camilla - 13 september 2011 19:43

Igår började Robin sin inskolning på dagis. Det är den nya inskolningsformen som är på 3 hela dagar . Föräldrarna inskolar sina barn själva i 3 dagar sen går det över på fröknarna.   Robin trivs jättebra där o tycker det är kul. Han springe...

Av Camilla - 10 september 2011 22:14

Vaknade inatt vid 02:30 o kände att jag frös,gick o tittade på termometern o det var -1 grader ute.   Huua redan.. Gick o la på täcken på barnen som jag alltid gör om jag vaknar på natten. Dom sparkar av o jag går o lägger på. Fryser jag så f...

Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards