Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Alla inlägg under juli 2010

Av Camilla - 31 juli 2010 20:39

lite blandade naturbilder när vi gick i njupeskär..


                      


Av Camilla - 31 juli 2010 19:51

Utflykt till Njupeskär


sveriges största vattenfall..   


jag kan säga helt ärligt att hade jag vetat vad som väntade mig med att gå där med barn vagn så hade jag stannat hemma..fyy jäklar vilka trappor o branta backar man skulle upp i..


det var INTE barrnvagns vänligt för fem öre..


men jag går gärna dit igen UTAN DOM SMÅ..då ska jag ha bärsele isåfall.


det var annars en härlig promenads väg att gå..och jättefint att se..

ett tips om någon ska upp hit att besöka den..


hä kommer bilder..


 



   


     


   


                     


             


     


     


       


                       

Av Camilla - 31 juli 2010 19:38

får ta alla kort i flera stycken då det vart många..

mycket med den gamla kameran  då jag inte fattar mig på den nya kameran än..  




En basket match mellan mina bröder och barnen..

             



     

Av Camilla - 31 juli 2010 19:34

idag har varit en lugn dag förutom att mikaela har så himla geggiga ögon..dom fastnar stängda hela tiden..spelar ingen roll hur mycket man rengör..


vi har plockat o städat men det syns ju inte nu längre..

var in en sväng till affären o handlade godis till barnen och till mig o Robban   

får hoppas det kommer nån bra film ikväll som man kan se




  


Av Camilla - 26 juli 2010 16:06

det hör inte till vanligheten..

nästan alla kort jag har så är ögonen stängda eller så har hon hunnit gå innan kortet tagits..


men nu kommer några.



  



        

Av Camilla - 26 juli 2010 16:00


japp

idag kommer mina pappa,Romana,min näst minsta bror Rickard.


sen min näst äldsta bror Daniel med sin sambo Jessan och Barnen

Evelina,Felicia,Emil,Emelie och Elvira..  


så det kommer att bli 12 barn  och 7 vuxna här fram till på fredag.. 

barnen är helt rastlösa och uttråkade idag för att dom vet att dom kommer senare..

tjaffs o bråk..men just nu är det lungt


men man har fått en himla huvudvärk..

 sen så har jag glömt o dricka kaffe oxå så det kan ju var den anledningen..


åter kommer med kort på ALLA *FNISS*




Av Camilla - 24 juli 2010 17:19

idag har vi mest tvättat o städat,inför besök som kommer på måndag..

så man kan ju inte visa hur det ser ut nu..  


fast det är väll lika stökigt igen när dom kommer..hinner nog städa några gånger till innan.


min kamera har kommit   

jättenöjd..

stor är den mot vad jag e van vid men man vänjer sig..

tyvär fanns ingen usb kabel med så nu måste jag köpa en kortläsare till datorn istället så jag kan få in korten på nått sett..


så här ser den ut..


  


  


en Sony a100 DSLR 10.2mpixel systemkamera   





  

Av Camilla - 20 juli 2010 08:30

idag blir stora tjejen 12 år..jösses vad tiden går fort..


snart ska jag och dom andra barnen väcka henne med frukost på sängen..

robban jobbar så han missar det men vi fikar när han kommer hem sen..


många kramar till dig cecilia..

hoppas du får en bra dag

mvh mamma,robban och alla syskonen..


Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Skapa flashcards