Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Alla inlägg under juli 2011

Av Camilla - 31 juli 2011 22:23

Nu har jag bloggat dåligt..

Jag har tagit massa kort under dom här dagarna då barnen har badat o lekt..

Ska försöka få in dom i datan o lägga ut dom ikväll eller imorgon..


Nu ska jag få barn att lägga sig o sen gå sova,jag är sååå trött..


Ha en bra kväll allihopa..  

Av Camilla - 29 juli 2011 20:38

Nu är det fredags mys ..  


Idag kom Åsa och Anders på besök o gissa vad dom hade med sig..  


 


Gissa om barnen äter fredagsmys just nu...  



Tackar så jättemycket för allt gott..barnen vart jätteglada 



Av Camilla - 23 juli 2011 20:50

Jag tog lite bilder när barnen badade i poolen   


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Nu ska jag få dom små isäng..  

Av Camilla - 22 juli 2011 19:57

Här kommer flera bilder från besöket..

Åsa och Ebba

 

Åsa och Cilinne

 

Maten Morgan och Fernando handlade som skulle ätas   

 

Här monteras en extra grill då det skulle ta för lång tid med bara en..

 


 


    


 

Ebba

 


    

Cicci

 


 

Mathias

 

Åsa och Jenny

 


 


 


 


 


    

Farfar kom på besök.. med en rolig sak som fick allas uppmärksamhet..  

 


 


 

Gott med lite mat..

 


Nu ska jag bara träna en snabbis,då kah missat några dagar på grund av förkylning o besök..

Så kommer del 3..senare  

Av Camilla - 22 juli 2011 15:50

Nu kommer korten på vårt besök,det vart en massa kort så jag får dela upp dom på flera inlägg..  



På onsdagen kom Robbans bror o Fernando hit medans vi väntade på systrarna och sedan kom dom med sina killar..

Det vart en riktig syskonträff för deras del,det var länge sen sist..

Jätte trevligt hade vi det och vi hoppas dom kommer hit igen   


Några bilder på alla först..


Åsa


 

Jenny


Morgan och cicci

    

 


Alla syskonen..


 

Systrar med partners


 

 


  Bror med partner  

..fler kommer strax jag måste börja med maten..  

Av Camilla - 22 juli 2011 01:09

Nu vart det en sen kväll igen,men jag ska försöka hinna fixa in korten på bloggen imorgon..  


Det har varit en jätte trevlig kväll ute med allihop..

Barnen har badat o lekt en massa .


Dom små barnen somnade inte förens vid 22:30 och dom stora la sig vid 00:30..och Nu sitter man här o har ätit lite och nu ska jag bara snabb läsa några bloggar sen är det natt för mig..

  



Av Camilla - 21 juli 2011 13:29

Igår kom Robbans 2 tvillingsystrar med partners hit,dom har jag inte sett på länge,

Ena av dom träffade jag för 2 år sedan när vi var ner till stockholm och den andra minns jag inte men det var minst 7 år sen..

Det var jätte trevligt att träffa dom o dom var jättegulliga..  


Nu är dom iväg o går till njupeskär vattenfall ,passar på att pyssla lite här hemma så länge..


Tog en massa kort igår som jag ska lägga ut så fort jag hinner..

Av Camilla - 20 juli 2011 08:00

Stort grattis till min äldsta dotter Cecilia på sin 13 års dag..  


 


Nu är hon tonåring och det innebär att vi är tonårsföräldrar   


Herregud vart tog tiden vägen,,nu vart man gammal ju    


Här ska det firas..

Återkommer senare med kort



Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Skapa flashcards