Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Alla inlägg under november 2010

Av Camilla - 18 november 2010 21:21

Nu har jag min nya blogg adress..

så om ni kikar in dit istället..  

 

Glöm inte att spara adressen..* fniss*


http://minstorafam.blogg.se



Det kommer even att fortsätta skriva www.minstorafamilj.se så småning om när jag flyttat den adressen dit..

Av Camilla - 18 november 2010 17:03

Denna magsjuka är äntligen över..får vi hoppas   


Oohh jag verkar ha klarat mig,men man ska aldrig säga aldrig....


Tackolov för vitpepparkorn   

Har tagit dom i massor dom senaste dagarna..men vad gör man..vill inte spy..urrkk


Nu är det tvätt o storstäd (sanering) som gäller...





Av Camilla - 16 november 2010 18:47

Spyor ,Spyor ,Spyor..i massor..


Hela natten har dom spytt och nu är det fortfarande Robban och Cilinne som ligger..

Mikaela skiter typ vatten ..så där får man passa sig om man inte hinner med att byta..HUUA


Jag känner mig spyfärdig HELA tiden

som det är här nu kan man nog förstå det..

trött oxå efter natten..

bara dricka en massa kaffe så man e vaken ..


Blir väll jag och Robin nu..

nästa vända..


                         



                                               

Av Camilla - 15 november 2010 21:14

Just i detta nu ligger Mathias,Erika,Cilinne,Mikaela och Robban på madrasser här i vardags rummet..o spyr ikapp....HUUA..VAD ÄCKLIGT..

bara att stå ut..

har satt upp tjejerna hår så dom slipper ha allt hängandes över..


Nu är det jag och Robin kvar   

hoppas jag hinner vänta tills imorgon så dom här är klara först..

Av Camilla - 15 november 2010 07:00

    GRATTIS ERIKA PÅ SIN 3 ÅRS-DAG..  


Hoppas du får en rolig födelsedag..

Kramar mamma & pappa och alla syskon..


  


  


          


Av Camilla - 14 november 2010 22:00

Nu ligger Cecilia i magsjukan..


Ebba spydde ju kvällen & natten till lördag o nu är det dags igen..


Trodde nästan det var lungt då det nästan gått 2 dagar men nu kom nästa så det är nog kört för oss andra..

Bara att invänta mahsjukan själv o HOPPAS att jag och Robban INTE får det samtidigt.. då har vi problem..


Nu är Erika paket inslagda o färdiga att överaska henne imorgon..

ska bli kul..  

Av Camilla - 14 november 2010 15:05

Idag är det Farsdag..  


Vi alla väckte Robban med frukost o fika på sängen..+ några paket..

Erika,Cilinne och Mikaela hade gjort sina saker på dagis..  

sen fick han ny dusch creme och rollon...


  


..Eftersom det vart lite många i sängen så flyttade vi ut oss till vardagsrummet istället..






   


   



Nu är några barn ute och leker i dom ny plogade snöhögarna..dom är inte så stora än men det blir mer ju mer snö som kommer..



Nu ska det stekas vofflor.barnens önskemål..       


sen ska det duschas och badas barn inför skola och dagis imorgon..



Imorgon fyller Erika 3 år    såå stor hon blivit `redan`..         

Av Camilla - 12 november 2010 23:06

Ja det är vad jag gör HELA dagarna och speciellt nätterna..

jag håller på att bli tokig på detta..snart hostar jag ut bebisen oxå..såå känns det nu iallafall.

jag är såå trött o vill sova,men då är allt bara värre..

Fick vila en stund nu på dagen, men det var lönlöst då jag bara hostade..


Jag har hostat nu i över 1  1/2 vecka o det blir bara mer o mer..

inatt hostade jag så jag spydde flera gånger..INTE kul..


hoppas hoppas,att denna natt blir bättre...


Inte nog med det så är Mikaela sjuk,hon har feber och är rosslig när hon andas,så hon sover oxå dåligt då hon får panik när hon inte får någon luft..

Det låter inte kul om henne nu så man är på sin vakt hela tiden..

sist var vi upp till akuten med henne när det lät så här ,men det var inget.

hördes inget iallafall på insidan men läkaren hörde tydligt  på utsidan..men det är vanligt när det är förkylningar tydligen..


Sen så nu på kvällen då vi ätit taccos o haft det trevligt så kom Ebba hem från en kompis o sen sa det bara poff,så spydde hon..och nu har hon spytt flera gånger,,så hon sover nu..

så det blir nog majsjukan här oxå    ..

jaja..

annars är allt bra med dom andra enså länge men det varar nog inte..


får se hur allt står till imorgon..

nu ska ja sova

natti natti

Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Skapa flashcards