Från gravid 17 åring till 33 år & 10 barnsmamma

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Camilla - 5 september 2011 09:14

Hela helgen har vi legat sjuka,till o med jag och Robban.

Vi är inte helt ok än men det går åt bättre håll.

Värst är nog halsen för mig och hostan för Robban.


Barnen har hälsovecka denna vecka och idag har dom den årliga skoljoggen,där dom springer/joggar en runda och ger en slant för dom fattiga nånstans,minns inte var ,men det är för en bra sak och barnen gillar det..  


Jag har inte kunnat träna på flera dagar pg förkylningen och nu får man ångest ,nästan så man blivit beroende av träning o missar man 1 dag så känns det inget vidare.

Jag är ingen sån som bara rasar i vikt utan det tar tid för mig.  

Måtten minskar ju sakta men säkert så det är ju nått possitivt,även om man hade önskat att det märkes mycket mer.

Men jag ger inte upp ,jag kämpar på..

Ikväll ska jag börja lite smått igen.


Nu ska jag plocka o tvätta ,har inte orkat det under helgen så måsta jag ta igen allt.  





Tid

Presentation


Här skriver jag om oss.

Camilla 34år,
Robban 42år.

Våra 10 barn.

Cecilia 16år,
Mathias 13år,
Ebba 12år,
Cilinne 6 år,
Erika 7år,
Mikaela 6år,
Robin 5år,
Sophie 4år
Rasmus 2,5år
Sandra 1,5år

Translate

Gästbok/Guestbook

Kategorier

Våra länkar

Följ oss via bloglovin

bloglovin

Videoklipp

Shabby chic inredning..

Kontakta oss

camilla_em@telia.com

Blogglovin

Blopp.no

Blopp.no

Arkiv

Tidigare år

kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Våra besökare från alla länder...

free counters

Länk märken

Blogg Topplista Bloggparaden Personligt Bes\'f6kstoppen} Webbkatalogen
Personligt Personligt
toppblogg.se Fotobloggar Bloggar av mammor och gravida http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15.jpg blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards